Klädhängare

ROCKY

Jag hade spanat in denna klädhängare från EM ett tag nu och idag skulle vi äntligen få tillfälle att köpa den. Men självklart var den inte nedsatt längre utan kostade nu 600kr. Lite för mastigt för mig, så irriterad som jag var tvingade jag Jonathan att köra runt oss till varenda öppna affär i stan på jakt efter en klädhängare. Men fanns det någong? Nej!!
Vad hänger folk upp sina kläder på i Östersund? Eller slänger alla sina kläder på golvet?

Det enda som gick att få tag på var en klädställning som får fungera så länge. Det blev helt ok men jag misstänker att kläderna nog kommer hamna på golvet endå istället för att hänga upp dem med galgar. Så när jag hittar en klädhängare så åker denna in i min garderob som är i desperat behov av mer utrymme att förvara kläderna på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0