Artikel



Jag har haft 4.5h på mig att läsa denna artikel nu sen jag kom hem från jobbet. Men inte har det blivitt av. Någonting tar imot och jag gissar att det är pga den är 7 sidor lång med pytteliten text som dessutom är på engelska.
Det finns så mycket annat roligt att se på tv, läsa, pyssla med ja allt annat än det jag borde göra. Jag måste strukturera i mitt liv igen och ta mig i kragen. Det här går inte.

Första gången på 6 veckor nu jag och Jonathan inte sover med varandra. Han är "hemma" i Duved eftersom just nu är det jobb där. Det blir mycket resande om man har hela jämtland/härjedalen som arbetsplats.
Men det känns helt ok eftersom han inte ska vara borta tre månader nu haha.

Läsa artikel var det så jag är förberedd inför grupparbetet imorgon. Inga föreläsningar men en massa plugg står på schemat endå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0