träning


Woho, det käns alltid lika bra när man kommit hem efter ett pass. Idag var det core och min bål älskade det. Träning är den bästa medicinen för en rygg som gör ont.

Efter träningen vandrade jag hemmåt utan mössa, första gången sen september haha. Lite småkyligt kanske men solen värmde gott. + 10 står termometern på och vattnet forsar fram på gatorna. Men det hinner nog bli vinter en gång till innan det verkligen blir vår.

Gick förbi skolan och hämtade geriatriska sjukdomar som hade kommit in på bilbioteket. Det är tur att möjligheten att låna finns, eftersom man inte vill köpa varenda bok man behöver till varje kurs.

Nu ska jag duscha pch plugga innan jag åker med mamma och pappa hem till dem för det är uttagning till hårmodeller för Wella där i närheten och jag tänkte prova lyckan eftersom jag är för snål för att betala för att klippa mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0