Så länge vi båda andas


Serien är nu komplett.



Min gårdag. pannkakor och så länge vi båda andas.

När jag gick hem från skolan så gick jag förbi bokia innan jag sprang in på affären bara för att kanske, kanske hade den kommit in. Till min lycka så hade den sista boken i twilight-serien. Jag har väntat länge på den.
Efter 7h så var den utläst, det käns som ett förhållande som tagit slut. Ett lyckligt sådant men endå. Jag vill ha mer!
Böcker och filmer i allmänhet brukar bara bli sämre och sämre ju längre serien kommer eftersom historian blir mer och mer urvattnad. Men denna avslutning på serien var helt magnifikt. Jag hittar inget annat ord för att beskriva boken. Jag säger bara läs dem! Ha mod efter 2:an om du gillade 1:an, 3:an och 4:an är betydligt bättre!

Mina pannkakor blev också lykade trots jag inte hade en gjutjärnspanna. De åts tillsammans med krossadchokladglass och idag ska jag äta upp de som blev kvar med grädde som jag satte nytt rekord i att vispa. 15min.

Gårdagen var det, dagen jag läste och inte gjorde så mycket annat. Det var kärlek. Idag ska jag äta pannkakor nu, gå iväg på föreläsning om chock och sen är det afro tillsmammans med Natalie på Stepin.

Kommentarer
Postat av: En viss Karolina

LÄSTE DU BOKEN PÅ 7 TIMMAR?! du är min nya idol!



Hade!

2009-03-12 @ 19:27:21
URL: http://carrosin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0