Lördag

jag som är en väldigt morgontrött människa mådde väldigt bra i morse när jag fick vakna kl 9 för andra dagen i rad. Himmelriket för mig.

Vaknade upp i soffan framför första åket i damernas slalom innan jag begav mig till biblioteket. Det var ovanligt mycket folk för att vara en lördag, det var nice. Inte så mycket böcker att sätta upp så jag hann med en hel del hyllstädning som behövdes, speciellt på min avdelning som används flitigt.

Hem i snålblåsten och nu ska det duschas och käkas innan jag ska dra iväg till Åsa ikväll. Lite födelsedagsfirande i efterskott, får se hur kvällen tar sig.

Kommentarer
Postat av: ELLINORAK

jag veet, mmm så snygga :D

2009-03-07 @ 16:35:55
URL: http://ellinorak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0