Veckan som varit

Jag började jobba förra veckan därför finns det inte så mycket roligt att uppdatera här. Detta får resumera det av värde veckan som gick om inte alla inlägg ska bestå av "nu jobbar jag, nu sover jag".

Midsommar

Jag och honey mös och bara hade det lovely. På kvällen gick vi en promenad förbi jamtli och efter storsjön.


Jag hittade en midsommarstång...


... och en krans.


Vi hittade en undangömd strand och brygga


och beundrade den fina solnedgången.

I söndags var vi på IKEA och shoppade loss. Så här har det sett ut de senaste två dagarna och jag hoppas grannarna har sttt ut med vårat bankande.



Men nu är det klart, alla möbler står på plats och det är så fint! Allt är komplett och hör ihop + att det är utvalt av oss.
Det firar vi med lite jordgobbar + glass i dagens sista solsken. Jag har nu ledigt i två dagar och det känns kanon.



Nu är det Matrix Revolution, jag har längtat sen i torsdags.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Gott med jordgubbar!

2009-07-08 @ 21:25:16
URL: http://lottahietanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0