Today



Så här ser det ut när jag bakar, jag lyckas sprida ut mig över hela diskbänken. Det blev hallongrotter igen, min favorit.

Idag fick jag det bevisat att jag är världens tidsoptemist. Kl 13 skulle jag vara hos doktorn och kl 12.30 tyckte jag att det var en bra idé att börja baka. Nog blev jag klar i tid, men med lite stress på slutet. Hur lyckas jag?

Resten av dagen har inte bestått i så mycket mer än bara ta vara på ledigheten innan sommarjobbet sätter igång nästa vecka. Det är skönt att inte ha några måsten, utan bara göra vad som faller en in.
På eftermiddagen kom honey hem. Underbart eftersom det var en vecka sen vi sågs sist, man hinner sakna varandra lite. Vi har myst och varit på middag hos mina föräldrar, lax + jordgubbar till efterrätt är inte helt fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0