Marabou sommar


Så hade äntligen denna sommarnyhet letat sig fram in i de jämtländska skogarna och hem till mig. Jag är tyvärr svag för alla limited edition och allt med sött omslag, jag är en reklamsmans våta dröm så jag var tvungen att testa denna hyllade choklad.
Men jag kan inte bestämma mig för om jag gillar den eller inte, hade den varit ett plagg hade jag skrivit fulsnygg.

Dagen har bjudit på mer än chokladprovning. Det har varit badande och solande på Storsjöbadet med Natalie hela eftermiddagen och innan det luchade jag med mamma på mysiga Björkbacka café. Dagen avslutades hemma hos mina föräldrar med kyckling, melon och glass.
Nu på kvällskvisten har jag suttit på min balkong, käkat jordhubbar med glass och läst aftonbladet och längtat lite efter Jonathan som är i Duved. Alldeles för långt borta från mig.

Imorgon blir det jobb, det blir en kväll, dag, kväll och dagtur innan jag är ledig igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0