Fredag

Nu har jag dragit över på min vakentid med 1h, men vad ska man göra när man behöver ställa sig kl 22 och laga mat inför morgondagen? Alternativet är att gå hungrig och det går ju inte.

Dagen började med att jag i panik försöker komma på en plan hur jag ska slippa ha ångest över att jobba under sommarens varmaste dagar. Det blev att jag packade min väska med vattenflaska, handduk, bok, solskyddsfaktor och slängde på mig min bikini och gick iväg efter en lämplig gräsyta att sola på. Jag fann den nedanför Jamti, tror att den kanske är privat men andra människor låg och solade där så jag tog chansen.
Två timmar fick jag i den underbara sommarvärmen innan jag tog bussen till jobbet. Det gick bra och nu kl 21 var jag hemma igen. Kaste mig ut på balkongen med en skål jordgubbar och glass för att njuta av den 30 gradiga värmen. Sen har det diskats och fixats inför mogondagen, väckarklockan ringer kl 5.40 som vanligt. Uh.

En fråga bara, hur kunde jag miss att M J var död? Det enda jag hörde inne hos alla brukares radios var nått finskt program där jag hörde M Js namn nämnas. Snacka om att vara off.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej! :) Tänkte passa på att fråga dig om du har några böcker du skulle kunna tänka dig låna ut/sälja? :) Jag börjar Med.Vet kursen nu i höst så kommer att behöva Medicinboken och Kirurgiboken. Eftersom jag läser din blogg ofta så tänkte jag att jag kanske skulle fråga dig innan jag söker på Blocket eller skolan! :) MVH/Emelie

2009-07-14 @ 23:16:50
URL: http://emelieth.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej! :) Tänkte passa på att fråga dig om du har några böcker du skulle kunna tänka dig låna ut/sälja? :) Jag börjar Med.Vet kursen nu i höst så kommer att behöva Medicinboken och Kirurgiboken. Eftersom jag läser din blogg ofta så tänkte jag att jag kanske skulle fråga dig innan jag söker på Blocket eller skolan! :) MVH/Emelie

2009-07-14 @ 23:17:36
URL: http://emelieth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0