Arghhh!



Jag skulle kunna köra huvudet genom någonting just nu.

Som äkta sims nörd jag är stod jag pliktskyldigt utanför game kl 10 imorse efter tentan. Gick in, fick mitt spel och min tee.
Nu 10h senare har jag fortfarande inte fått skiten att fungera!

På min bärbara så fungerar installationen klockrent och de första 10minuterna i spelet. Sen krashar datorn, den blir kolsvart och vägrar svara på komandon och den måste startas om. Efter x antal omstarter och ominstallationer och samtal till suporten ger jag upp. Jag får ingen hjälp av dem eftersom jag kör på en laptop, spelet är inte gjort för laptops.

Efter försök på Jonathans laptop och hämtande av en stationär hemma så ger jag upp. Skiten är inte gjort för något äldre än två dagar gammalt eller nått i den vägen.

Jag ger upp.

Annat som är pissigt just nu är att domedagstenta restultatet skulle kommit in i eftermiddag. Kom det in? Nej. Denna jvla väntan tar kol på en.
Skit nr 3 är att jag fortfarande har en helt meningslös rapport att skriva som ska vara inne imorgon. Är inte betygsgrundande men ett måste om jag vill ha betyg, woho!

Så nu har jag gnällt klart, nu kan jag gå vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0