Uppe med tuppen

Uppe med tuppen för att vara jag. Anledningen är för att jag strax (kl 10) ska infinna mig på skolan och skriva rapport tillsammans med min andra del av gruppen Katarina. Jag har skrivit så gott jag kan på min första halva, dock är den på 5 sidor och hela rapporten får max vara 10 sidor. Så det kommer bli att försöka radera.

Gårdagens 9h jobb gick bra, över förväntan. Många skratt och 45 minuter utan stressande innan till godo så jag är nöjd.

Nu är det dags för frukost, det är skönt att vara hemma i vårt eget hem igen.

Kommentarer
Postat av: Camilla

svar: övning ger färdighet :) testa en sminkkurs, det är jätte kul. kostar inte så jätte mycket och sen så får du välja produkter för hela priset också :) ha en fin dag

2009-01-05 @ 15:16:44
URL: http://millaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0