Trassel

Jag avskyr när det ska till att bokas resor, jag blir så stressad! Som det ser ut nu så är alla resor till geneve för att sen ta sig vidare till chamonix värdelösa! Massa mellanlandingar som tar hela dagarna, får ont i magen! Sen stämmer de inte med utresan från arlandra från flyget jag tar från Östersund.

Skönast skulle vara att boka tur och retur med sas (bara sas som flyger östersund-arlanda) östersund-geneve. Utan mellanlandningar och skit och allt flyter på bra. Kruxet är att den drömresan kostar 4000kr. 1500kr mer än vad det skulle kosta att försöka fixa eget flyg arlanda-geneve och eget arlanda-östersund. Är det värt det? Ja faktist. Men jag har inte de pengarna=( Fan


Kommentarer
Postat av: Anonym

God morgon www.lillanmalutta.blogg.se

2009-01-30 @ 08:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0