Torsdag

Pina att vara så jäkla morgon trött. Men nu är jag uppe och efter frukost och en dusch så käns det inte helt förjävligt iafl.
Ska springa till banken nu för att lämna in en blankett så jag kan få min lön från Slåttergården. Är inte helt hundra vad jag igentligen ska göra då instruktionerna var tala med din bank, eh ja om vad då? "Hej, jag vill ha min lön?" Det kommer bli en trevlig konversation.
Sen blir det raka vägen till skolan och köpa den viktigaste boken inför nästa kurs, kirurgiboken. Det käns bra att fått tag på den iafl.

Och om du får tag på en dator JONATHAN och läser detta, vart är din datorväska där boken du lånade ligger?

Mer som ska göras är dag är att skriva klart min del av rapporten. Det kommer gå som en dans!

Kommentarer
Postat av: Jonathan

Jag tror att väskan ligger under soffbordet men jag såg ingen bok i den jag trodde att du hade tagit den. Hoppas att du hittar den. Love U

2009-01-08 @ 20:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0