Skoinvasion


Rena skoinvasionen i min hall nu. Ett par till fick följa med hem idag, ett par som pappa lovat införskaffa åt mig för de behövs verkligen. Jag har inga alternativ till mina tre nummer förstora skoterskor att gå i när det är kallt ute och jag inte bara ska traska på stan eller till skolan.
Så det blev ett par Ecco som vad nedsatta till 795kr som nu ska värma mina fötter. Jonathan skrev också att jag skulle ta med vattentåliga skor då det bara är slask i dalen när jag ska hälsa på han om två månader i Chamonix. Annars får mina blommiga gummistövlar åka med.

Jonathans pappa var också förbi nyss och hämta upp Jonathans dator som de ska skicka ned så han kan lättare hålla kontakten med oss här hemma. Blir lite väl dyrt i längden att ringa. Så jag hoppas den hittar fram.

Det som står på min lista idag är att damsuga lite och göra klart den där jäkla rapporten som inte blev klar igår, eller rättare sagt jag inte orkade göra klart igår. Ett varmt bad skulle inte sitta helt fel heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0