Shopping!

Idag har jag riktigt shoppat loss, helt galet igentligen med tanke på min budget hahaha. Det är olika för alla.

Ajax 25kr
Mopp 10kr
Hink 26kr
Nån sak till hinken 13 kr
Grillbestick 39kr
Lampa 119kr
Gardin Gratis (mamma)
Kakor + Bullar Gratis (mamma)
Damsugare Gratis (mamma)

Inte helt fel. Jag som älskar att köpa saker blev nästan lyrisk haha, men lite ångest efter som jag ska ha råd att äta också. Men vad gör man inte för att lägenheten inte ska krypa iväg till sist, det tänker inte jag vara med om iafl.
Jag var sjukt sugen på ett sett till badrummet, sopkorg, borste, pumptvål och mugg för 199kr och en jätte fin fruktfat för 350kr. Men det får bli nästa månad, kanske.

Jag älskar att vara student!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0