Pussel

Jag gillar att lägga pussel, Natalie gillar att lägga pussel och bägge gillar kakor. Så vi bunkrade upp med bullar och kakor och gav oss på att försöka lägga det andra utav de pussel jag fick i julklapp.

Mystery Wasgij 2, stop the clock! 1000 bitar

Det är ett wasgij pussel som har blivitt en favorit hos mig. På detta pussel ska du inte lägga motivet du ser utan det som händer efteråt. Det förra jag och jonathan la var efter motivet men det innan det var inte motivet, utan vad personerna på motivet såg. En rolig utmaning. Pusslerna är så välritade också med massor av detaljer och inte bara 50% blått hav och 50% blått himmel som gamla tråkiga pussel.

Roligt tidsfördriv!

Nu ska jag sova för Natalie ska väcka mig tidigt imorgon och så ska vi fortsätta lägga pussel. Sen ska jag fortsätta pluggandet som aldrig tar slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0