Old school

Kanske skulle vara på tiden att jag uppdaterade min musiklista på datorn.
Allt jag hittar är : Asta Kask, Agent Bulldog, Charta 77, Cosa Nostra, Dia psalma, Ebba grön, Exploited, Gbg punx, Grisen skriker, Imperiet, Ksmb, Minor Threat, Misfits, Radioaktiva Räkor, Refused, Sex Pistols, Sisters of Mercy, Slipknot, Sten och stalin, Streabers, The Distillers, Thåström och avslutningsvis Totalt jävla mörker.

Den sista gruppen får nog sumera mina glada ungdomsår. Men visst, tiger går aldrig ur sina ränder, men idag kände jag inte för något av detta. Jag hatar inte lika mycket längre allt och alla, jag är mest bitter haha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha vad fan bor du bor i östersund, du har nässtan samma musiksmak som mig (jag lyssnar förövrigt också på pink floyd, the clash och gasolin` ochså). Det är Näästan som det är en själv som sitter och skriver =)

2009-01-08 @ 19:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0