Lancome L'Extreme

Lancome L'Extreme Mascara 6 ml
Köpte hem denna från Bellme i förrgår mest för att testa. Min gamla mascara håller på att ta slut och suget efter att prova en dyrare och "lyxigare" variant blev för stort så jag klickade hem den.

Och den är fantastisk! Vilka skillnad mot de vanliga kring 100lappen man köper från h&m. Den separerar fantastiskt utan klumpar och känslan av att fransarna blir tunga och kletiga. Lätt att applicera och sitter som en smäck.
Blir problem för mig när denna tar slut, för jag har inte lust att betala det butikspriset på ca 270kr för denna. Blir att köpa en till på taxfreen när jag åker ned och hälsar på Jonathan i Chamonix.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0