Jag vann!



Woho!!

Inte helt fel avslutning på kvällen när jag insåg jag vunnit en av Lindas tävlingar. Tack!

Efter 10h på Slåttergården idag så käns det mer än bra att skicka iväg vinnarmail till de som vunnit mina auktioner på tradera och käka lite godis.
Imorgon är det inga föreläsningar och jag ska träffa Katarina på skolan för att göra klart kompleteringarna tll våran rapport. Sen får vi se vad som händer, jag skulle behöva skriva klart kompleteringarna till en annan rapport också + plugga på det som togs upp på föreläsningarna.


Kommentarer
Postat av: F E L I C I A

Grattis Grattis Grattis!

Kolla in min blogg och lägg gärna en kommentar. :P

2009-01-25 @ 23:56:50
URL: http://feliciasuu.blogg.se/
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Tänkte bara säga att du får din tröja under veckan (kanske redan idag) Kram Linda : )

2009-01-27 @ 05:48:44
URL: http://lindablom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0