Irriterad



Det käns aldrig bra när man inte tycker man gjort fel men blir dömd till det än då. Jag fick tillbaka min rapport jag skrev under praktiken, snart två månader sedan. Jag fick underkänt eftersom det var för lite skrivet.

Ok kan man tycka, men nu är det ju så att max sidantal du fick ha var 6 sidor. Jag satt och raderade och radera till jag fick 6 sidor att lämna. Nu ska jag tydligen skriva mer om det jag skrivit för det är för lite fakta. Jag har inte skrivit dåligt utan bara för lite. Jag förstår inte hur jag ska hålla mig innom 6 sidor ifrågasatte jag. Tydligen var det en lärosak. Jaha?

Så nu ska jag sätta mig och skriva till fakta, bara det att nu räknas inte sidantalet längre, bara jag får med det som saknas. Varför hade de en max gräns från början då?

Dagen i-landsproblem.

Kommentarer
Postat av: Emma

Vi hade också en uppgift i skolan i historian och där var det max två sidor vi fick skriva jag höll mig till precis två (men jag hade mer att skriva). Jag fick vg, och jag är nöjd med det. Men det var en kille i klassen som hade skrivit 5 sidor och fick MVG, om jag också hade fått chansen att skriva så många sidor kanske jag också skulle nått upp till ett mvg. Det är så orättvist! :/

2009-01-12 @ 18:10:43
URL: http://absolutelyemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0