Grundlurad

Ibland går det för fort av bara farten.


Klinisk kemi och klinisk fysiologi (2006)


Klinisk kemi och fysiologi (1996)

Nån mer än jag som ser skillnaden mer än utsidan när man kikar lite fort?

Jag trodde att den oranga var en äldre upplaga av den övre mer färglada boken, så när jag rev upp paketet idag innehållande den oranga boken trodde jag att jag blivitt pålurad den äldre verisionen av säljaren på blocket. Helt värdelös och föråldrad var min första reaktion, kommer inte ens gå att sälja bara att kasta.
Efter lite efterforskningar visade det sig att det är två helt olika böcker. Fan!

Så nu sitter jag med en bok jag inte alls ska ha och en mindre bok till nästa kurs. Så nu börjar jakten på en ny bok och försöka sälja den andra. Någon som har den i sin kurs och vill köpa den för 170kr?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0