Dvala

Vid kl 12 brukar jag komma igång och vara pigg trots en seg start. Men inte idag, ögonen svider och jag vill bara ligga i soffan och sova sova sova. Men tyvärr så ställer sig jobb och plugg inför morgondagens föreläsning iväg för den planen. Klinisk fysiologiska undersöknings-metoder och läkemedelsberäkning som det handlar om imorgon är inte riktigt mitt starka ämne.

Orkar inte. Man kan inte vara utbränd efter 1 dag?

Jag höll på att få panik när jag kom hem och insåg att jag tinat köttfärs istället för karén. Självklart strejkar microvågsugnen och jag har inget i kylskåpet. Efter tips från mamma blev det köttfärs, grönsaksbuljong, svartpeppar och salt + spagetti. Inte det godaste jag ätit men det slank ned. Dagen i-landsproblem.

Allt blir så mycket jobbigare när man är trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0