Dagens i-landsproblem

Släpade mig upp ur en varm säng imorse till en inskall lägenhet, det är ju inte det mest lockande man kan göra. Men till 10 var jag på plats på skolan och kl 17 var jag hemma igen. Jag och Katarina ägnade hela dagen att finslipa på våran rapport + dokumentera. Känns otroligt skönt att den är snart klar. Det är bara diskussionen som är kvar, den skrivs enskilt och ska vara på max två sidor.

Har fortsatt min lilla städ runda här hemma. Käns skönt när det är gjort men jag gruvar mig innan. Dagens i-landsproblem nr 2 är klädkassarna som ligger i min garderob som måste säljas. Jag har inte orkat ta tag i det än, helst skulle jag vilja sätt upp lappar med en vägbeskrivning till min garderob så får folk komma och köpa haha. Man blir så less på folk som säger de ska köpa och sen aldrig hör av sig igen.

Nu ska jag slö kika på let's Dance, kitty är ju med! Heja!

Kitty Jutbring har tränat för fullt med sin danspartner Ande

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0