BodyPump

Så, då har jag svettat mig igenom ett Bodypump pass på Fristilen. Sitter framför datorn med duntofflor och morgonrock efter en dusch och käkar chips och dipp med otroligt gott samvete.
Överväger faktist att börja på Fristilen, trivs man inte eller nått annat kommer ivägen kan man ju alltid överlåta medlemskapet till någon. Ska se om man får någon rabatt genom Slåttergården, jag vet de har avtal med olika gym i stan. + jag ska försöka få med mig Natalie, det är så otroligt mycket roligare att träna två. Ska bara tvinga med henne på Bodypump en gång i månaden. Sen blir det yoga, pilates och dans för hela slanten, det är vad jag tycker är roligast.

Ska strax förflytta mig till soffan och se om det är någott vettigt på tvn, ladda inför imorgon då medicin/kirurgi kursen börjar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0