090126

Då är det mesta jobbet med tradera auktionerna klara. Jag har fixat frimärken till alla paket och mailat iväg betalnings uppgifterna. Så nu är det bara att vänta tills de behagar betala vilket brukar vara fort.
En har redan betalt så jag ska springa iväg med hennes paket så hon får det tills imorgon. Jag känner mig som jultomten när jag gräver runt i min säck med paketet på jackt efter det rätta haha.

Rapporten jag och Katarina fixade till idag är klar och ivägskickad, underbart. Hoppas inte det är något mer som behövs göras bara. Då kan jag avskriva den kursen också.
Bara ytte pytte kvar på en rapport på 1hp som är kvar att göra. Motivationen finns inte riktigt eftersom det är det svåraste man kan göra för mig som är kvar. Plocka ut mer info från engelska studier till min rapport. Men det skulle vara skönt att ha det avklarat också så det ska banne mig bli klart ikväll.

Tänkte bara skriva ned lite vad som hände mer i helgen än när jag jobbade. 
Efter jobbet på lördagen kom min mammas moster Gittan och åt middag med oss. Hon hade mycket att berätta om sin senaste resa till sydpolen och allt annat som händer i hennes liv. Man kan inte bli annat än avundsjuk. Jag vill också hinna göra allt jag vill. Jag fick också fina tallrikar av henne så det tackar jag för. 
På söndagen skulle jag ta bussen kl 11 till Slåttergården så jag orkade inte fara hem för att åka tillbaka igen. Mina föräldrar bor nämligen mellan stan och Slåttergården så jag sov "hemma".
Sen på söndagen lyckades jag komma över ett badrumssett på IXO så lägenheten blir mer och mer inredd. Woho!

Efter 10h på slåttis så kom jag hem igår, nöjd att denna jobb helg är över. Ska ta det lugnare nu så jag hinner med skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0