090121

Dagen avslutades rätt bra endå, trotts några missöden.

Var sjukt trött på jobbet, jag gick omkring och halvsov på min bokvagn. Men jag fick upp det jag borde hinna så jag gjorde mitt jobb iafl. Men ögonen svider av trötthet.
Råkade också glömma paserkortet bland kläderna bakom en låst dörr, så jag hamnade mellan den låsta dörren tll kläderna och den låsta dörren till utgången. Jippie! Höll på att få panik under mina 10minuter jag stod och bankade och hoppades hon jag jobbade med skulle höra och inte gå ut någon annan stans. Annars hade jag fått en trevlig natt på biblioteket. Hade knappt några batterier på mobilen så jag hade inte hunnit ringa nån iafl. Huvaligen.
Men tillslut kom hon och jag var räddad haha.

Höll på att halvslumra i soffan framför top model när Nicklas ringde och sa han var på väg för att hälsa på. Fick ett ryck och började röja lite i lägenheten som förfaller lite när jag är så trött.
Så nu har vi snackat skit i ett par timmar, har värkligen saknat honnom. Men mina heltidsstudier + 2 jobb och hans jobb gör att det är lite svårt att kombinera tiden när man är ledig och inte bara vill sova. Men sånt är livet.

Nu vänter sängen och morgondagens föreläsningar + jobb.


Nicklas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0