Tävling hos Engla

Hos Engla finns just nu en tävling tillsammans med http://www.airtours.se/ som jag så gärna skulle vilja vinna. Man tävlar om ett presentkort värt 10 000kr för en weekendresa till någon av de många olika städerna de flyger till.




Om jag vann skulle jag ta med min älskade pojkvän Jonathan till London! Varför ska vi få åka iväg på en fantastisk resa då? Jo för att de seanste 5 veckorna har Jonathan befunnit sig i Chamonix, frankrike och kommer inte att komma hem fören om två månader. Tiden går fort men saknaden är enorm.
Innan det har Jonathan bott det senaste halvåret 10 mil från mig pga där finns hans jobb och året innan det så var det 70mil mellan oss för han gjorde lumpen i Luleå. 
Så vi hade planerat att åka någonstans bara vi två i sommar efter den långa tiden från varandra (nästan 2 år). Men eftersom jag studerar till sjuksköterska och har en +/- 0 ekonomi och Jonathan kommer börja plugga i höst finns inte pengarna.
Det känns jätte trist och vi hade verkligen sett fram emot att bara få åka vi två. Det var så längesedan det var bara vi. Därför skulle det vara helt fantastiskt att få åka iväg och bara rå om varandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0