Skidskyttepremiär!



Jag och Anna pälsade på oss allt vi hade, packade ryggsäckarna med extrakläder och fika i innan vi begav oss mot skidstadion för world cup premiären av skidskyttet som inte hade kunnat börja bättre. Helena Jonsson 1:a och ACO 2:a och jag och Anna kommer nog tappa röst av allt hejande.
Det enda som mörkade ned det hela var ett gäng packade 30-40åring som halsade vodka ur deras flaskor, rökte, ramlade och allmänt förde ett jäkla liv innan polisen eskorterade ut dem.
Jag skämdes för dem, vilka fullkomliga idioter på ren svenska. Ibland är det pinsamt att vara människa. Det är aldrig ok att uppföra sig så bland andra människor, visa respekt och hänsyn! Speciellt på en familjefest som detta spektakel är. "Vuxna" borde ju veta bättre och föregå med gott exempel?

Annars har dagen varit bra, jag och min grupp hade den sista eximinationen innan det individuella som gick jätte bra. Tummen upp!

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Kul att du är med i dagens lucka! :D Imorgon kommer det en ny! :)

2009-12-03 @ 13:49:51
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: jaquelines julklappskalender :)

Missa inte min fina julklappskalender på min blogg! Jag lottar ut fina julklappar varje dag fram till julafton. Var med du också kika in min julkalender på:



http://jroom.blogg.se



Bra priser varje dag, från både små och stora företag. Lycka till !



Kramar Jaqueline



2009-12-03 @ 17:46:04
URL: http://jroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0