BKB Dam

Så var man medlem i BKB DAM. Det känns väldigt roligt och utmanande. Fotbollen sitter i ryggmärgen men det gör inte konditionen. Den måste dammas av plockas fram snart haha.
Vi har hunnit med en träning och enskilda fotograeringar + försäljning av lotter och matchbollar. Inte illa för att enbart vara ett två träningar gammalt lag.

När mitt huvud inte är fullt av fotboll så är det skolan som gäller. 8.30-17 varje dag hela veckan sen är det två veckors föreläsningsuppehåll innan karusellen drar igång igen.
Jag har även fått min praktikplats! Jag ska vara på lungavdelninen, en avdelning jag inte hade valt själv om jag fick välja helt själv eftersom jag är mest sugen på kvinna/barn just nu. Men allt är bättre än strömsund som inte funkar rent livsmässigt och remonthagen med en massa rehabiliteringar av stroke och höftfrakturer. Så det kommer nog bli jätte bra! Ska gå in med den iställningen iafl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0