Resumé

Gosh, tiden går aldrig så fort som den gör på sommaren. Kanske för att det är den bästa tiden på året? Det är varmt, stan lever och man är mer ledig än vanligt.

Sammanfattning så här långt:

- Jobbat klart mina 5 veckor på Slåttergården.
- Första lediga dagen efter jobbet åkte jag och Jonathan ned till Hultsfred och såg bla Metallica som var grymma! Sen fortsatte vår resa runt i södra sverige där trippen avslutades på Liseberg i Göteborg, sen for vi hem på Jonathans födelsedag den 25:e för pengarna tog slut.
- Yran veckan efter vi kom hem, galet kul som allid. Roligaste händelsen på hela året i Östersund som avslutades med en super konsär av Timbuktu kl 01.15 lördag natt.
- Sen direkt till Umeå och släkten där jag lyckades dra på mig den förkylning som jag kämpar mot just nu.

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

låter som en bra sommar, förutom förkylningen =)

krya på dig!

2009-08-13 @ 15:56:05
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0