Lägenhet?



Någon som har sett en sån här sak ledig max 10min gångavstånd från Östersunds centrum på sistone? Nej trodde inte det heller.

Det känns rätt tröstlöst just nu i våran lägenhetsjakt som man tyvärr hamnar i när man hyr i 2:a hand och ägaren vill ha tillbaka den.
I tidningen stod det att 1% av östersunds lägenheter var till uthyrning och eftersom bostadsbristen är stor så är det väll 400 sökande på varje lägenhet så är det inte rätt läge att bli utan lägenhet.

Men snart går bussen till mitt jobb, nånting possitivt iafl. Det är ju inte alla som har turen att ha ett jobb, jag har två förutom mina studier så det är en mindre sak att oroa sig för.
Om två veckor går tentan för palliativ omvårdnad och jag känner mig sjukt pepp på att skriva den, det kommer nog gå jätte bra. Jonathan gick iväg till skolan idag för första gången sen studenten, han läser förberedande matte innan det drar igång på riktigt den 1 september då han ska läsa sportteknik. Jag vet inte vem som är mest nervös, han eller jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0