Söndagsmys

Honey is home and that feels lovely.

Somna tillsammans, vakna tillsammans, äta frukost tillsammans och göra saker tillsammans. Ovant men åh jag har längtat. Känner mig komplett igen.

Just nu yr han omkring som en vind och fixar och donar i lägenheten. Det känns inte heller helt fel haha.
Han mäter hur stor matta vi behöver ha, väldigt proffsigt. Jag hade bara köpt mattan jag ville ha och hoppats att den passade. Vi ska åka förbi rusta nu innan jag börjar jobba kl 12 för där hoppas vi det finns en matta som ser ut ungefär som vi vill ha.

Dags att göra sig i ordning med andra ord. Är inte hemma fören kl 21 ikväll sen, jobbar hela dagen lång. Det klirrar fint i kassan, hoppas det flyter på bra bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0