Torsdag



Så här såg det ut igår under föreläsningen omoxygenbehandling och sugning av övre och nedreluftrör. Då hade jag myror i hela kroppen och har inte alls lust att sitta sitll i 4h. Kände mig som ett litet barn som bara ville skrika rakt ut och ligga ned och gråta på golvet.
Vi har haft alldeles för många föreläsningar nu och varje dag är det nya om nya saker. Man hinner aldrig lära sig om vad jag hörde igår. Jag känner mig som Kelly i våra värsta år, speciellt avsnittet när det hennes hvuud blir som en tekanna haha för hon ahr lärt sig för mycket. Det är fullt hos mig nu också för en tid. Man måste ju hinna smälta det man lär sig.

Iafl idag hade vi seminarium mellan 8.30 och 17. Jag är inte på humör för att sitta så många timmar och lyssna på allas tre konsekvenser av åldande. Speciellt eftersom det kommer vara esamma svar som alla har på de 26 frågorna jag skrev klart idag, dubbelarbete? Ja.
Därför prioriterar jag vitkigare saker, som att börja skriva på min rapport. Det är skönt att vara hemma istället för på skolan. Då kan jag plugga 2h, göra nått annat i en osv. Lättare att hålla koncentrationen och motivationen uppe.

Nu ska jag ta min rast och åka ned på affären och köpa ingredienserna till maten ikväll Tänkte fixa lisas spagetti emd kyckling hon bjöd på i fredags, det var supergott. Jag ska också köpa frimärken till paketen jag ska skicka iväg till vinnarna på mina auktioner på tradera som gick ut igår.

Hopp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0