john tucker must die

DVD Film: John Tucker Must Die

Kates mamma dejtar den ena konstiga killen efter den andra och varje gång hon blir dumpad flyr de till en ny stad... Kate har börjat i en ny skola, bara en i raden av många trodde hon, och hon lär känna skolans populäraste kille - John Tucker. Kapten för basketlaget, tjejmagnet och med ett utseende mellan en grekisk gud och en modell. Problemet är att killen dejtar flera samtidigt, de tre helt olika tjejerna Heather, Beth och Carrie. Kate upptäcker detta och försöker förklara för tjejerna, som vägrar lyssna. När de väl förstår att Kate har rätt, så står hämnd på agendan.

High school-film är en genre som alltid får mig att skratta. Hur dålig alla andra tycker den är så roar den mig. Denna film hör till denna genre och gjorde mig inte besviken.
Största besvikelsen är John som är en hunk enligt mig enbart om man kapar bort hans huvud, för det är inte snyggt. Men förutom att se på hans bringa så är resten av filmen sevärd om man vill ha sig ett lättsamt skratt.

Jag och Jonathan såg denna film igår som sagt. Idag har jag hunnit haft KAD insättning och lunchat med Jonathan. Ska strax åka iväg till jobbet och göra lite nytta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0