Dagen i ord

Denna dag har börjat och fortsatt varit bra. Jag hoppas det håller i sig även ikväll.

Morgon:
Att vakna till sol är alltid en glädje och får mig på bra humör direkt. Jag vaknade 2h innan utsatt tid jag skulle träffa min kursare på skolan, dvs jag han duscha och käka frukost i lugn och ro.
Fick springa till bussen men eftersom jag trodde jag missat den hoppade jag på en annan och trodde jag skulle komma föresent. Men det visade jag var där precis på minuten, tajming.

Dag:
Att fixa arbetet gick fortare än väntat och det var skönt. Nu ska det bara renskrivas och lämnas in. Ryktet började sprida sig om att tentaresultatet skulle komma idag.
Jag satt som på nålar under hela eftermiddagsföreläsning som var intressant om sår innan jag fick springa iväg och veta att jag klarat tentan! Superskönt eftersom det var enda tentan denna termin. Woho!
Vi slutade föreläsningen 1h förtidigt så jag hann med att få skjuts hem av mina föräldrar som var påväg från jobbet, alltid skönt att slippa åka buss.

Kväll:
Få middag lagad är heller aldrig fel och det allmäna lugnet av att haft en bra dag infinner sig. Nu väntar tvn och lite gotta. Lovely!
Imorgon är det nya föreläsningar.

Kommentarer
Postat av: Julia

låter som en härlig dag :D

2008-10-21 @ 19:57:27
URL: http://jsomijulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0