Beslutsångest

Vilken modeblogg jag har idag.

Men efter missödet med varmchoklad + väska måste jag ha en ny. Har gått igneom hela stan utan att hitta någon jag gillar. Nu hittade jag två på lindex hemsida, beslutsångest ja.


249kr

299kr

Eftersom det är gratis retur genom att lämna in den i en lindexbutik beställde jag bägge. Då är det bara att lämna tillbaka den jag inte vill ha snäll, lovely.

Beställer jag genom gratisbios länk så får jag även 50p på denna beställning. Som hittat. Bli medlem här för att få extra 25p vid registrering om du nu inte redan hoppat på detta tåg av enkelt poängplockande mot gratis presentkort. Jag har fått två för sammanlagt 1400kr för knappt någon motpresentation.

Kommentarer
Postat av: Natalie

Om du inte vill ha den blommiga kan jag tänka mig att köpa den ;)

2008-10-05 @ 19:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0