Till Salu eller inte?



Jag står i valet och kvalet att sälja dessa sötnosar. Tyvärr har det aldrig blivitt av att jag använder dem då jag igentligen inte är en högklackad tjej. De har bara fått stått längst fram i graderoben och blivitt beundrade.

Det skulle svida eftersom jag la ut så pass mycket pengar på dem om jag knappt fick nått för dem på tradera. Då får de nästan stå och vänta på sin tid. Men å andra sidan behöver jag värkligen pengarna till en stundande flytt. Jag kan inte spara på allt, tillslut svämmar det över så jag måste börja rensa på allvar.

Någon som skulle vara intresserad?

Medan jag bestämmer mig för att sälja eller inte kan ni kika på mina andra auktioner här men bra basplagg till låga utropspriser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0