Resumé

Har velat skrivat ett tag men har inte orkat eftersom jag då måste skriva om det som strö mig mest och jag har inte orkat tänka på det än haha.

JYSK - Förra veckan var jag som bekant på jysk och tittade ut mitt nya fina matbord.
Eftersom jag flyttar denna vecka bestämde jag att jag skulle köpa denna vecka och det gick bra enligt två ur personalen eftersom extraerbjudandet var till 30 November. Det lilla problem som uppstod med att priset på bordet + fyra stolar i affären kostade 1999kr mot 1400kr som hemsidan hade sa de bara var felmärkt och jag skulle få det för priset på hemsidan.
Glad och nöjd väntade jag till idag för att åka och köpa det i samma veva som Jonathan köpte sin soffa på Bonus. Kom till kassan och där blev det tvärstopp. Inte fick jag något bord för 1400kr som lovat utan jag fick isfl beställa det från hemsidan. Jag frågade om frakt osv men hon viste inget.

Kom hem och det är nu det börjar bli invecklat. Kollar på sidan, bordet kostar fortfarande 1400kr men de ska ha 500kr (!) i frakt för att transportera det från den butik jag var i dag hem till mig, jag kunde inte hämta det i butiken och vips var vi uppe i samma summa som de ska ha i butiken.
Väldigt irriterad att jag inte köpte det förra veckan för mitt utlovade pris skrev jag ihop ett mail till Jysk där jag bad om att få bordet till mitt utlovade pris på 1400kr och jag kan hämta det själv i butik för att slippa frakten. Jag poängterade att jag tyckte det var konstigt de hade två olika pris i affären och på hemsidan, de är ju samma kedja.

Ord står mot ord, jag tog ju inte namn på de som lovade mig förra veckan och nu är mitt mail vidarebefodrat till chefen. Så jag får vänta tills imorgon och se vad han/hon säger.

Det roliga var undertiden jag skrev mailet höjde de webpriset till 1999kr (!). Men eftersom jag redan lagt bordet i min kundkorg står det att jag ska ha det för 1400kr och nu vågar jag inte stänga ned datorn. Men jag borde ju få det för 1400kr endå och jag har prt scr min kundkorg eftersom jag inte vågar beställa det, eftersom jag inte vet om jag får slippa frakten eller.

Irritation!

Dagar som gått - Har jag spenderat i Duved med Jonathan och mått gott i snöfallet. Jag gillar att min värld förvandlats till vitt.

Jobb - Var på biblioteksjobbet igår och det gick bra som vanligt. Idag jobbade jag kväll på praktiken och allt flöt på bra, doften att nybakta lussekatter kanske bridrog till den stämningen.

Imorgon - Ska jag börja jobba jätte tidigt så jag borde sovit för en timme sedan.

Twilight - Var väldigt bra men eftersom jag läst boken kändes det som jag satt med snabbspolningen på hela filmen haha. Men jäklar vad snygg Edward är!


Kommentarer
Postat av: Kenzaa

Hej! Jag har äran att presentera ett erbjudande som jag fått från Kicks. Genom att bli medlem på två sidor får du ett presentkort på 500kr. Gå in på http://www.gratisgen.se/ref/97312 bli medlem, gå sedan in på tjäna poäng och gör erbjudandet svenska spel. Det är så enkelt! Du får då tio poäng som du byter in mot presentkort. Ha en trevlig dag! / Kenza http://www.gratisgen.se/ref/97312

2008-11-26 @ 12:03:28
Postat av: Wysteriia

Oj va knepigt med priserna :S

2008-11-26 @ 17:45:14
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0