Problem

Helst skulle jag bara vilja börja stoppa ned alla mina tillhörigheter i sånna lådor som finns på bild till höger --->

Men jag får vackert vänta till senast 1 December, inte så långt kvar nu men något jag hatar mest i hela världen, så är det att vänta. Det kliar i hela kroppen och jag blir rastlös. Jag vill nu, på en gång och helst igår!
Varför det känns så outhärdligt är för att jag dels inte kan påvärka det någonting och dels för jag har väntat sen jag var 14 på att flytta hemifrån, på riktigt. Mitt eget teritorium, för något jag också är mindre bra på så är det att vara underordnad någon annan. Det funkar inte riktigt. Mitt liv, jag som bestämmer. Iafl över om jag ska städa eller plocka i diskmaskinen nu eller senare.
Nog om detta.

Det är underbart väder ute och jag har inga planer alls. Skönt men endå rätt trist. Speciellt eftersom jag börjar fundera mer över hur mycket jag längtar tills jag får flytta.
Jag får helt enkelt sluta tänka.

Kommentarer
Postat av: Alina

Hoppas du får en trevlig kväll! :)

2008-11-20 @ 16:10:24
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: - Jack -

snygg bloggdesign =D

Händer idag annars ?

2008-11-20 @ 16:21:11
URL: http://fotografjack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0