Plötsligt händer det

Idag kanske det är dagen då jag vinner 1 miljon på triss. Idag kanske det är dagen som ett av alla spam mail om avlägsna avlidna släktningar kanske är sant. Idag kanske det är dagen jag får flytta in i vår nya lägenhet. Idag kanske är dagen all min ångest försvinner och jag kan lämna allt bakom mig. Idag kanske någon överraskar mig så jag aldrig vill sluta le. Idag är kanske den dag som alla lotterier jag är med på visar sig vara jag som vunnit. Idag kanske jag vinner den där snygga jackan från Koola Anna jag så gärna vill ha. Idag kanske det blir vitt ute.

Idag kanske det händer, det där man inte trodde just nu skulle hända. Det som aldrig händer mig.

Idag kanske är dagen jag vinner denna tävling hos Stargirl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0