Packa

Det blev tillslut att jag stannade istan. Det blev lite för mycket åkande och jag vill värkligen gå på träningen imorgon.

Så nu sysselsätter jag mig med att försöka få ned alla mina saker i flyttkartonger. Första fyndet var min ring som varit borttappad sedan mina föräldrar gifte sig i augusti. Den var 30cm från mitt huvud varje gång jag sov. Jag hade ju kollat där haha! Skönt den kom till rätta iafl, det är min västerbottenring jag fick när jag tog studenten så den betyder mycket för mig.

Vi får se hur det går med alla saker eftersom mamma bara hade lämnat en tidning hemma, så duktig på återvinning som hon är suck. Svårast är att bestämma vad som stannar och vad som ska tas med.
Någon som flyttat hemifrån som kan tipsa. Är det lönt att ta med sig alla saker man förvarar hemma för att förvara där. Är det bättre att låta de ligga kvar hemma då?

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

hahaha ne det har du helt rätt i! Nu har jag en bra ursäkt att inte följa med till kramfors =)



ta med dig så lite som möjligt, det du ändå inte använder kan ju lika gärna ligga kvar hemma om det får =)



kram

2008-11-15 @ 14:28:26
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Gabriela

Såklart att böckerna är bäst! :) Har du beställt dom på engelska eller svenska? Engelska är utan tvekan bäst, det blir ett rikare språk!

2008-11-15 @ 14:46:20
URL: http://santieclaws.blogg.se/
Postat av: Ahå

Ah, det blev systemet för dig på födelsedagen också, antar jag? :)

2008-11-15 @ 15:48:03
URL: http://superahoe.blogg.se/
Postat av: Natta

Jag som har flyttat några gånger det senaste året kanske kan komma med något värdefullt tips. Jag har lämnat alla minnen hemma hos mina föräldrar, tog bara med mig det som jag använder eller vill ha hos mig. Hur går det med flytten annars? Tycker alltid det är svårt att packa men sakerna hos dina föräldrar kan du ju alltid hämta ;)



Ha det underbart gumman!



Puss

2008-11-15 @ 23:44:01
URL: http://nanonymmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0