Lördag

Står på jobbet och det är inte mycket som händer. Lite trist när det inte finns så mycket att göra då tiden går otroligt mycket saktare, jag vill ha massor av folk att hjälpa och ställa upp böcker. Det går speciellt  långsamt när man väntar på ett samtal om inflyttning eller inte.

Min största last måste vara att jag avskyr att vänta, det ska helst ske nu på engång eller igår.

Men det är bara att härda ut och hoppas att samtalet kommer snart. Efter jobbet som slutar kl 15 ska jag lifta med Jonathans kusin upp till Duved. Jag är lite nervös eftersom han välte med sin lastbil för ett par veckor sedan, men det gick ju bra. Men man kan se det på detta sätt, eftersom han är yrkeschafför och kör 100 gånger mer än mig så borde det ju hända en olycka nån gång haha, eller?

Håll tummarna för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0