Huvudhandledarträff



Jag har inte bara varit på praktiken på Slåttergården idag, utan också hunnit med ett huvudhandledarmöte på Rådhuset. Vi träffades i mindre grupper i klassen tillsammans med vår huvudhandledare för att diskutera frågor, funderingar, tankar och reflektioner som vi fått av våran praktik. Med inriktning på etik, ergonomi, hygien och nått mer som jag inte kommer ihåg nu.

De tre timmarna som var avsatta för oss flög iväg och vi han bara gå laget runt och berätta om våran praktikplats och våra första intryck. Det finns så mycket jag vill säga och jag fullkomligen exploderade av ord när jag kunde prata fritt om mina känslor med människor i samma situation som förstår. Det kändes jätte bra.

Nu ska jag läsa lite mer i När jag hör din röst innan Criminal Minds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0