Happy



Så glad är jag just nu! Jag klarade eximinationen galant efter en lite knacklig start.
På min lott föll det injektion. Ett rätt lätt moment om det inte vore för... läkemedelsberäkningen. Min stora fasar som var nära att sänka mig. Min gärna stod still, jag kunde inte räkna ut hur många ml jag skulle dra upp om jag skulle ha 7.5mg morfin 10mg/ml. Men till slut trillade polleten ned, 0.75ml och sen var det bara att köra på.
Läraren som eximinerade mig tyckte min prestation var bäst idag så det kändes skönt. Ska bara hem och träna läkemedelsberäkningen lite haha.

Just nu sitter jag på jobbet och är lite irriterad över att personen som vi ska hyra lägenheten av inte hör av sig för att säga att det inte går imorgon att titta på den som jag hört genom min mamma. Hänger du med? Det spelar ingen roll att vi inte får se den imorgon, utan när det går bra för dem. Grejen var ju att Jonathan kunde bara komma in imorgon för han jobbar hela veckan. Och man ville gärna veta om det gick eftersom han ska endå åka 10mil enkel väg. Dålig stil tycker jag.
Ska börja jobba strax och blir klar 19. Synd bara jag glömde handledsskyddet och att min glädje över den lyckade eximinationen grumlas över att han inte hört av sig angående lägenheten.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

GRATTIS! :)

2008-11-04 @ 21:12:18
URL: http://deeperend.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0