Woho

Har kikat på Sagan om Ringen idag, just nu har de precis kommmit utrusande ifrån Morias gångar. Hade tänkt fara och köra lite spinning men tyvärr så ska min lillebror iväg och spela match så bilen försvinner och min tillgång att ta mig till gymmet. Får bli imorgon.

Stör mig fortfarande på en del små saker jag vill få till på bloggen som jag skrev nedan. Vill helst få till ett mellan rum mellan meny och inlägg men kommer inte ihåg vart man gör det och ta bort det svarta sträcket som är där nu (Done). Får försöka kika igen.

Men jäklar vad snyggt det blev! Riktigt stolt över mig själv, men man kan ju nästan tro jag är lite feminim pga färgerna. Läskigt.

Kommentarer
Postat av: Sabine

kolla designadinblogg.blogg.se,
tror det finns en guide där..
är rätt krångligt å förklara.

2008-05-15 @ 19:40:32
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0