Sunday

Sitter med "sanningens ögonblick" på i bakgrunden som går på kanal5 så jag kan skratta över allt dumt människor har hållt på med haha. En kille nyss svarade ja på frågan om han tyckte sin flickvän skulle dumpa honnom.
Kan fortfarande inte komma på nått jag inte skulle våga stå för. Allt kan ju vridas och vändas på, det är aldrig så svart eller vitt som frågorna villa få det att vara.

Jonathan sitter på tåget upp till Luleå för allra sista gången före muck. Jag tog nabot hem ifrån duved, vi åkte upp över dagen för att lämna hans föräldrars bil han hämtat från lagningen. Nu kommer två veckor gå fort och sen kommer han hem för gott. Får se vart livet tar vägen med oss då, det löser sig alltid.

Ny ska jag duscha och föröska göra rummet beboligt, har alldeles för mycket saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0