Subway

image685
I bild, Camilla, Gärdin, Fredrik och Charlotte

Gårdagens "firande" utspelades på Subway. Jag hade dock vräkt i mig middag, två krämmunkar och chokladpudding så jag passade. Bidrog enbart med trevligt sällskap haha.

Blev tidig hemgång, för idag åkte jag och Jonathan upp till Duved för att byta däck på hans ford och provköra låne bmw som hans föräldrar har just nu för deras egen är trasig. Jäklar vad den går! Men underbarast är nog man kan prata utan att skrika... den går tyst.
Önskar våran familj kunde skaffa ny bil eftersom våran är sås tor att jag knappt vet vart den börjar eller slutar. Har nästan slutat försökt backa med den, ge mig en liten golf! Kommer backa in i något ordentligt någongång. Än så länge är det höger backspegel och kofångaren som fått sig en törn ehh mosats.

Ikväll ska vi tillbaka till stan för jag skriver mikobiologitenta imorgon. Så just nu sitter jag och förösker plugga, är jätte hungrig så jag hoppas jag ska äta snart. Väntar på jonathans föräldrar så vi får se vad det blir.

Imorgon är det tenta, träning, gå på stan + "öl och kött" kväll hos fredrik. Blir en bra uppföljare till "ost och vin" kvällen hoppas jag haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0