Sol

Idag har solen bestämt sig för att titta fram och det betyde snart kommer jag kunna ses springande ut på altanen med bikinin och solskyddsfaktorn i högsta hugg. Älskar att jag börjar bli brun och inte ser så sjukligt vit ut jämt.

Ska vid 13 eller när det var föröska ringa och boka tid för blodprovstagning. På torsdag ska jag till en ny läkare på reumatismmotagningen eftersom jag inte kan gå hos min Anna-Lena på barnmotagningen längre som jag haft sen jag var 11. Käns lite trist faktist för hon har nog skickat runt mig på halva sjukhuset för att fixa "fel". Hade jag ont eller nått var fel även om det inte var pga det jag sökte hos henne för så remissade hon mig vidare till nån som kunde fixa det. Det är att värkligen att få sin patient att må bra och att bry sig. Undebara människa.

Efterdet om jag ska ta blodprovet idag eller imorgon ska jag cykla till Lisa, hon åker på onsdag och blir borta till slutet av maj tråkigt nog. Fast rolgit för henne. Ska hälsa på en snabbis innan jag cyklar vidare till jobbet kl 15.45. Ska jobba måndag, tisdag och onsdag denna vecka. Känns lite drygt men får tänka på pengarna. Så illa är det inte.

Kommentarer
Postat av: Therese

Ha en bra dag=)

2008-05-05 @ 12:26:50
URL: http://kregert.webblogg.se
Postat av: Agnes

Kan inte du berätta sen om det är någon skillnad mellan barnmottagningen och reumatismmotagningen. Jag ska flyttas dit om något år och det känns lite trist.

2008-05-06 @ 10:41:42
URL: http://chezagnes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0