Home sweet home

Har anlänt till stan nu efter några dagar i Duved med Jonathan. Stan ser precis ut som när jag lämnade den fantastiskt nog. Kanske med en Lisa mer och 20 skokartonger mindre. Ett tappert förösk av mig att få en bättre överblick av mina ca 30 par skor.

Skönt att vara hemma, borta bra men hemma bäst. Har saknat mitt rum mot all förmodan. Har fått till det riktigt mysigt och bra.
Joanthan är i lägenheten och spelar GTA IV och det är meningen jag ska plugga i lugn och ro. Har tenta i mikrobiologi den 9 juni, vilket är snart. Men det känns inte så på det +4 grader varma och regninga vädret. Hoppas på varmare tider nu. Vill inviga alla sommarskor jag rensat fram nu.

Nu ska jag fortsätta plugga och må allmänt bra.

pssst

Missa inte mina
auktioner som går ut i morgon...

Kommentarer
Postat av: elli

ja det är så sjukt. man blir så ledsen men arg på samma gång! :(

2008-05-22 @ 23:16:15
URL: http://ellinorak.blogg.se/
Postat av: Sabine

åh skooor ^^

2008-05-23 @ 08:47:44
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0