Ett ljus i mörkret

image700
Ljuslykta jag suktat länge efter på Indiska som är så vacker och min blomma jag fick av Jonathan på våran 3 års dag.

Ett ljus är tänt i mitt fönster för alla som vill ta åt sig av värmen. Det finns inget som kan få mig i sån mys stämning som levande ljus. Det är nog värmen och det "levande" som tilltalar mig.

I bakgrunden går slutet på so you think you can dance. Funderar på om jag ska se sagan om de två tornen. Då har jag stt i skummaste ordningen, först kungen, sen ringen och sist tornen haha. Funderar på om jag ska ge mig på böckerna igen, minns jag blev så less förra gången för tolkien beskrev varenda jäkla kvist de trampade på under sin vandring. Kanske uppskattar den mer idag?

Imorgon ska jag nog träffa Nicklas en stund, hann aldrig träffa han ikväll. Vi får fika en annan dag. Har ju lovat han kakor i födelsedagspresent haha.
Vid 16 börjar födelsedagsfirandet för Sanna och Charlotte, ser grymt mycket framimot det. Den har alla chanser att bli en riktigt lyckad kväll.
Sen på lördag morgon kommer Jonathan hem för alltid. Eller tills han bestämmer sig för vad nästa steg blir i hans liv. Ska bli spännande att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0